ERDOĞAN’IN YENİ MARKA DEĞERİ TESCİLLENMİŞTİR - Türkçe İsim Enstitüsü Marka İsmi Marka Tescili Marka Patent Tescili Marka İsmi Marka İsmi Oluşturma İsimder      

ERDOĞAN’IN YENİ MARKA DEĞERİ TESCİLLENMİŞTİR

ERDOĞAN’IN YENİ MARKA DEĞERİ TESCİLLENMİŞTİR

BU LOGO NE ANLATIYOR ? ...NE VADEDİYOR ? Marka İsim Uzmanı ve TÜRKÇE İsim Enstitüsü Başkanı BayKAMBER MARKA YORUMUYLA ANLATIYOR :

Bu logodaki görsel kültürün Sayın Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın başarılarına başarı katacağını, Cumhurbaşkanlığı seçimlerini başarılı bir şekilde yürütmesine yardımcı olacağını ve zaferle çıkmasını sağlayacağını düşünmektedir. BayKAMBER’; Sayın Başbakan Erdoğan’ın bu logoyu tescilletirerek hem kendi marka değerinin korunmasını sağlamakta hem de marka değerleri olan logoların da tescillenerek korunması gerektiğini ayrıca markalaşmanın temelinin marka tesciliyle gerçekleşeceğinin mesajını bizlere iletmektedir.
BayKAMBER: :
Özgün ve farklı bir şekilde tasarlanan logo , benzerlerinden yüz de yüz farklılaşmış başarılı görsel bir tasarım üslubu kullanılmıştır . Markalaşmanın temeli olan tutarlı bir farklılaşma , görsel iletişim konseptine estetik bir şekilde uyarlanmıştır. Kırmızı ; hareketin, dinamizmin ve yeniliğin rengi olması hasebiyle Türkiye'nin dinamizmini gelişmesini ve sürekli kendini yenilemesini kırmızının gücü ile ifade etmektedir. Aynı zamanda başbakanın da sürekli gündemi takib ederek kendini yenileyerek geliştirdiğine işaret etmektedir. Mavi ; başarının ve gökyüzünün rengidir. Erdoğan'ın başarıları ile hem kendini hem de Türkiye'yi zirveye taşıyacağının vaadini vermektedir. Ayrıca bu seçimlerde de zaferin göstergesini mavinin başarı gücüyle ifade etmektedir. . . 
Logoda, güneşin doğuşuyla yeni Türkiye'nin doğuşu ve geldiği nokta simgelenirken, yeni Türkiye'nin büyüme ve yükselme arzusunun devam edeceğine işaret etmektedir. Yeni umut ve hedefleri içinde barındıran güneşin doğuşu simgesiyle, güneşin kuşatıcılığına, birlik ve beraberliğe vurgu yapılırken, güneş ışığı ile sıcaklık, sevgi, muhabbet ve dayanışma anlatılmaya çalışılmaktadır. ..
Logodaki "ERDOĞAN" ifadesiyle ise güneş ve yol ile tarif edilen yeni Türkiye'nin evrensel hedeflerine götürecek liderin Erdoğan olduğu vurgulanırken, kullanılan font ve harf aralıklarının sıklığıyla da Türkiye'nin bütünlüğü, güç birliği ve kader birliği temsil edildi.
Logoda, yeni Türkiye'nin doğuşu güneşin doğuşuyla, Erdoğan'ın hayatı yol ve yolculukla simgelenirken, Türkiye'yi güneş ve yol ile tarif edilen evrensel hedeflere götürecek liderin Erdoğan olduğu büyük harflerle "ERDOĞAN" yazılarak ifade edildi. Ayrıca hedeflerin de evrensel olduğunu ortadaki yuvarlak şekil ile ifade etmektedir.
Kıvrımlı yol ile Erdoğan'ın siyasetteki basamak basamak yükselişi, uzun ince bir yol figürüyle Erdoğan'ın uzun ince bir yolda, gece gündüz davası ve millet sevdası uğrunda çalıştığı, yeni Türkiye yolunda evrensel hedefe doğru kararlılıkla yürüdüğü anlatılmıştır. 
Logoda yer alan yol ve yolculuk simgeleri, Erdoğan'ın hayatını simgelerken, yoldaki kıvrım ve virajlar mücadele edilen davaya ve bu davanın hak peygamberi HZ. Muhammed ( sav ) yolundan gidildiği sürece şefaatine de nail olunacağını anlatmaktadır. Haklı davasının yolunda kararlılıkla bu yolda durmadan yürüyen liderin , DURMAK YOK YOLA DEVAM vizyonuna işaret etmektedir. 
Dünyanın lider MARKASI sevgili Başbakanımız ERDOĞAN; DURMAK YOK BU LOGOYLA MARKALAŞMAYA DEVAM DİYOR BAŞARILARININ DEVAMINI YARADANDAN DUA İLE DİLİYORUM.



Vizyon & Misyonumuz

VİZYONUMUZ

Türk İsim Enstitüsünün temel vizyonu isim endüstrisinin gelişmesine katkı sağlayarak Türkiye’nin dünyaca kabul görecek yeni global marka isimlerini oluşturmak, ve bu marka isimlerini markalaştırarak sınai mülkiyet haklarının korunmasını sağlamak, doğru marka yönetimi yapmak.Türkçe dilinin gelişmesine katkı sağlamak; Türkçe diline ve kültürüne uyumlu oluşturulan yeni Türkçe marka isimlere değer katıp, bu isimleri etkin hale getirerek,ulusal ve uluslararası platformda tercih edilmesini ve kullanılmasını sağlamak.

MİSYONUMUZ

Türkiye’nin ekonomisinin global gelişimine ön ayak olan yeni markaların üretilmesini teşvik etmek, marka, tasarım, patent ve diğer sınai mülkiyet haklarının korunmasını sağlayarak haksız rekabet ortamının önüne geçmek, sınai mülkiyet bilincinin yaygınlaşmasını hızlandıracak altyapıyı oluşturarak Türkiye’den dünyaya global markalar üretmek.Türkçe imla kurallarına, kültürüne ve evrensel iletişim kriterlerine uyumlu, telaffuzu kolay,akılda kalıcı,bilimsel kriterlere uyumlu, Türkiye’de (TPE) ve dünyadaki (WİPO) patent merkezleri tarafından bütün sınıflarda tescile müsait, Türkçe marka isimleri üretmek, türetmek ve kullanımının yaygınlaşmasını sağlamak.

Devamını Oku